Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

NEW HAUL

Hello girls!!!Πως είστε?
Εγώ είμαι μια χαρουλα αφού γύρισα απο τις ολιγοήμερες διακοπές μου στα Στυρα Ευβοίας.
Δυστυχώς έκανα μόνο ένα μπανακι στην θάλασσα άλλα αρκετά στην πισίνα του ξενοδοχείου!
Anyway πάμε να δούμε το νέο ποστ!
Αυτά είναι τα πραγματάκια που αγόρασα σήμερα!!!



Μπλούζες από SPRIDER STORES








Δεν είναι τελείες??? Η πρασινοτιρκουαζ είναι δωράκι από μένα στην αδερφή μου που γιορτάζει και της άρεσε πάρα πολύ και η μπλε είναι δίκη μου!!
Στην αρχή είχα δει την πράσινη και έλεγα να την αγοράσω για μένα άλλα έπειτα κατέληξα στην μπλε. Ενώ είχα ήδη πάρει στην αδερφή μου άλλη μπλούζα...της έδειξα την δική μου και μου είπε ότι είχε δει την ίδια σε πράσινη άλλα δεν την πήρε παρόλο που την ήθελε!!Έτσι αποφασίσαμε να πάμε αμέσως να την αλλάξουμε.. γυρίσαμε μέσα σε λίγα λεπτά λοιπόν και την αλλάξαμε!Η πωλήτρια μας είπε ότι υπάρχει υπόλοιπο 80 λεπτών γιατί η άλλη μπλούζα ήταν πιο ακριβή και μας είπε να βρούμε κάτι στο μαγαζί να πάρουμε που να κοστίζει τόσο....Ναι..χα..χα...και χα!!80 λεπτά προϊόν στα sprider!!Άκου κάτι πράγματα...Φυσικά  δεν βρήκαμε και είχαμε την άλλη επιλογή να ορίσει την τιμή της μιας μπλούζας ως ίδια με την άλλη..όπως καταλαβαινετε φυσικά πάλι η εταιρεία δεν χάνει!!





ADMIRAL Σακίδιο πλάτης για το γυμναστήριο








ZARA TULLE PERFUME











Το άρωμα είναι στα 75 ml και κόστισε 10.00!! Το δοκίμασα στον καρπό και απογοητευθηκα γιατι κρατάει το πολύ 2 ώρες!!!By the way  οι γρατζουνιες στο χέρι μου είναι από γατάκι το οποίο βρήκε ο πατέρας μου στα σκουπίδια...στα οποία σκουπίδια το έβαλε σε μια μαύρη καλά δεμένη σακούλα ένας/μια χαμένη που εύχομαι να πάθει τα ίδια και χειρότερα από αυτά που είχε σκοπό να κάνει στον αραπακο τον οποίο τώρα φροντίζουμε εμείς!!!









SEE YOU AT THE NEXT POST DEARIES!!!!!

BYE BYE!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου