Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

MY NEW ΕVENING DRESS ( plus 2 nail polishes) !!!

Hello Dearies!!! Πως είστε? Εγώ ετοιμάζομαι να πάω διακοπουλες μπας και κάνω κάνα μπάνιο στην θάλασσα.
Με φαντάζομαι από τώρα να κάθομαι αραχτή στην ξαπλώστρα διπλά στην πισινά του ξενοδοχείου και να ρεμβάζω παρέα με τα περιοδικά και τα αντηλιακά μου.
Τέλος πάντων ας μπούμε στο σημερινό θέμα!!Σήμερα πήγα μια βολτίτσα στην αγορά της Νέας Ιωνίας παρέα με την αδερφή μου!
Στο δρόμο βρήκαμε ένα μαγαζάκι με φτηνά κοσμήματα το οποίο είχε μέσα και κάποια ρούχα! Αφού χαζεύαμε με την αδερφή μου τα δαχτυλίδια τους τα οποία κόστιζαν 5 ευρώ το ένα, η αδερφή μου αποφάσισε να πάρει ένα μικρο chevalier δαχτυλίδι και εγώ καλοβλεπα ένα άλλο chevalier δαχτυλίδι άλλα δεν έπαιρνα την απόφαση να το πάρω. Γυρνάω λοιπόν να χαζέψω και τα άλλα πραγματάκια στο μαγαζί και βλέπω αυτό το φόρεμα.....




Mπροστινη Όψη



Και πίσω όψη


Λεπτομέρεια του φορέματος





Εεε πείτε μου τώρα να άφηνα τέτοιο φόρεμα!!Που να ακούσετε και την τιμή!!Αρχική τιμή 22 ευρώ και με την έκπτωση το πήρα 16 ευρώ!Επίσης σύμφωνα με την ετικέτα του είναι Made in France.Όσο να 'ναι είναι μια ευχάριστη έκπληξη όταν βλέπεις τα πάντα γύρω σου να είναι Made in China.


Oταν με το κάλο θα το φορέσω(αφού φυσικά χάσω γύρω στα 4-5 κιλακια) λέω να το συνδυάσω με ένα απλό μαύρο σακάκι και πολύ λίγα κοσμήματα γιατί με τόση παγιέτα θα είμαι σαν τον Κρατερό Κατσούλη που παριστάνει την μακαρίτισσα την Ρίτα Σακελλαρίου στο βιντεοκλίπ  του τραγουδιού ''Εγώ δεν πάω Μέγαρο θα μείνω με τον Παίδαρο''







Tωρα τα μανο...












BYE,BYE DEARIES...
SEE YOU AT THE NEXT POST!!!!!


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου