Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

LIEBSTER BLOG AWARD

Hello Dearies!! Το σημερινο ποστ εχει ως θεμα το βραβειο που μου εδωσε η καλη μου φιλη Δώρα απο το blog Beauty news by Dora και την ευχαριστω ταμαλα που θα ελεγε και ο Κωνσταντινος Κατακουζηνός!!!



Οι κανόνες του βραβείου ειναι οι εξης:

1)   Nα αναφέρεις αυτόν ο οποίος σου έδωσε το βραβείο και να τον ευχαριστησεις!
2)Να απαντήσεις στις ερωτήσεις
3)Να βραβεύσεις αλλα blogs
4)Nα ακολουθήσεις τα blogs που βράβευσες η ιδια



ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


  • Το αγαπημενο μου φαγητο Πολύ..μα πολύ δυσκολο να διαλέξω  άλλα πρέπει και έτσι θα πω  κριθαράκι κοκκινιστό με αρνί και κοτόπουλο κατά προτίμηση.
  • Δεν μου αρεσει στους ανθρωπους : Πολλά και διάφορα! Η κακια, η αχαριστία , η κοροϊδία, η αγένεια.....
  • Μου αρεσει οι ανθρωποι με τους οποιους κανω παρεα : Na μην ειναι μνησικακοι και ζηλιαριδες,να εχουν χιουμορ, να ειναι καλοκαρδοι και ειλικρινεις.
  • Με ηρεμει: Να χαζευω στα μαγαζια (αλιμονο τι πρωτοτυπο για μενα !!!!),να πηγαινω σινεμα, να πηγαινω βολτα τα σκυλακια μου ( εχω 2.....την Gisele που ειναι 3 χρονων και μικροσωμο μαλτεζ και την Jolie που ειναι 2 χρονων και Pomeranian και μοιαζει με αλεπουδιτσα)
  • Αγαπω πολυ :  Tην οικογενεια μου, τα σκυλακια μου,τους φίλους/ες,την μόδα,την ομορφιά !!
  • Με νευριαζει : Συνηθως ο εαυτος μου γιατι ειμαι πολυυυυ αυστηρη μαζι του,άλλα αυτό που πραγματικα με νευριαζει ειναι να νομιζει ο αλλος οτι μπορει ευκολα να με ξεγελασει!!
  • Δεν θα αποχωριζομουν ποτε :  Οταν ακούω κατι τετοιο φερνω το εξης σεναριο στο μυαλο μου...αν -λέμε τώρα χτυπά ξύλο- επιανε φωτιά το σπιτι μου τι θα ηταν αυτο που θα εσωζα πρωτα απο ολα? Τα 2 μου σκυλακια,το μαυρο γατακι που βρηκαμε στα σκουπιδια και το δαχτυλιδι κειμηλιο που μου εχει χαρισει η γιαγια μου( αμα το δειτε θα καταλαβετε!! )
  • Οταν ημουν μικρη : Εβλεπα μανιωδως μεξικανικες τηλενουβελες και τραγουδουσα τα τραγουδια τους!!


Τωρα που τελειωσα με τις ερωτησεις -απαντησεις...ηρθε η ωρα να βραβευσω και  εγω τα εξης Blogs¨:
1)http://miouprincesslovespink.blogspot.gr/
2)http://makeupyourdayz.blogspot.gr/
3)http://hair-y.blogspot.gr/


2 σχόλια: