Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

ZARA PLAITED LEATHER SHOPPER BAG


 Hello Dearies!!

Σας έχω μιλήσει πότε για την αγάπη που έχω στις τσάντες?Όλες οι κοπέλες έχουμε κάποια αντικείμενα στα οποία έχουμε μεγάλη αδυναμία.....κάποιες έχουν στα ρούχα, κάποιες στα παπούτσια, άλλες μπορεί να έχουν στα κοσμήματα και τα αξεσουάρ..και κάποιες άλλες (όπως εγώ ας πούμε) λατρεύουν τις τσάντες.

Χτες αποφάσισα να πάω στο Mall Athens για μια βολτίτσα έτσι άπλα να χαζέψω χωρίς να θέλω να αγοράσω οπωσδήποτε κάτι.
Αποφασίζω να μπω στα Zara να δω τι παίζει από νέες κολεξιόν και βλέπω αυτήν την τσάντα μπροστά μου...


OLIVIA PALERMO CARRYING THE ZARA TAN LEATHER PLAITED SHOPPER


Την συγκεκριμένη τσάντα ήθελα να την αποκτήσω από τότε που είδα την Olivia Palermo να την κυκλοφορεί στους δρόμους της Νέας Υόρκης και μου έκανε εντύπωση πόσο σικάτη ήταν αυτή η τσάντα παρά το τεράστιο μέγεθος της. Αυτό που της δίνει φινέτσα είναι οι άπλες γραμμές της ,η πολυτέλεια που σου αφήνει η αίσθηση του δέρματος (100 % buffalo leather),οι χρυσές λεπτομέρειες που αναδεικνύουν το καφέ χρώμα της.
Για αυτούς τους λογούς ,η τσάντα αυτή έγινε περιζήτητη όταν πρωτοεμφανίστηκε πριν 2 χρονιά αν δεν απατώμαι! Βοήθησε βέβαια σε αυτό και η Οlivia Palermo αφού όσες κοπέλες την είδαν με την τσάντα έσπευσαν να την αγοράσουν. Κανονικά τα Zara θα έπρεπε να ονομάσουν την τσάντα ''The Olivia Plaited Shopper'' με τόσο κέρδος που έχουν βγάλει από τις πωλήσεις της συγκεκριμένης!


ZARA LEATHER PLAITED SHOPPER IN RED AND NUDE




ZARA LEATHER PLAITED SHOPPER IN BLACK


Τέλος πάντων η αρχική τιμή της τσάντας -όταν έκανε την πρώτη της εμφάνιση δηλαδή- ήταν γύρω στα 130 ευρώ. Ακριβή για μένα παρόλο που είναι ολόκληρη κατασκευασμένη από δέρμα.
Έπειτα έπεσε και άλλο...στα 95...μετά στα 80...και τέλος χτες που πήγα εγώ είχε πέσει στα 56 ευρώ.
Αφού σιγουρεύτηκα ότι είχα μαζί μου 56 ευρώ-ευτυχώς προνόησα να πάρω μαζί μου περίπου τόσα-
άρχισα να τσεκάρω ποια θα πάρω από τις 2  καφέ που είχαν μείνει (μαύρες είχε περισσότερες και σε καλύτερη κατάσταση).
Η μια ήταν καλά εξωτερικά εκτός από κάποιες μικρές ατέλειες άλλα το δέρμα στο εσωτερικό της  δεν ήταν και στην καλύτερη κατάσταση (είχε χαρακιές και φαίνονταν αρκετά αντιαισθητικές) και η άλλη ήταν πολύ καλή εξωτερικά εκτός από μια πολύ μικρή ατέλεια και κάτι μικρές μικρές γρατζουνιές στο κάτω μέρος της τσάντας που ούτε καν φαίνονται και το εσωτερικό της ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Αφού ρώτησα την υπάλληλο αν υπάρχουν άλλες στην αποθήκη και είδα ο,τι 2-3 που μου βρήκε ήταν σε χειρότερή κατάσταση( είχε χαλάσει το σχήμα τους, είχαν αποκτήσει ζάρες....)και σε άλλα καταστήματα δεν είχε καθόλου, αποφάσισα να αγοράσω αυτήν με τις πολυυυυυύ μικρές γρατζουνιές στο κάτω μέρος γιατί σκέφτηκα ότι αν πια με ενοχλούν τοσο πολύ πια μπορώ να πάω να  τις φτιάξω σε έναν ειδικό αν και πιστεύω δεν θα χρειαστεί γιατί πραγματικά ούτε που φαίνονται!!









See you at  the next post!!

Bye Bye !!

4 σχόλια:

  1. Με γεια , με γεια!!!!! Φοβερή τσάντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Merci...merci!!Stin mana mou den arese alla den variesai to perimena!!xaxaxaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί δεν της άρεσε την βρήκε πολύ μεγάλη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι..αυτο ακριβως!!! Μου λεει..'' Μου θυμιζει κατι τσαντες τεραστιες για ψωνια που εχουν στα σουπερμαρκετ''και της λεω "Shopper...ρε μανα...Shopper..το λεει η λεξη!!!
    Απαπαπα...μου λεει ειναι τεραστια για σενα και της απανταω εγω μετα :''Oοοοχι,δεν ειναι γιατι ειμαι ψηλη και δεν φαινεται μεγαλο το εκτοπισμα!!!''χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή