Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

HONDOS CENTER ΑΓΟΡΕΣ

Hello girls!!! Πως είστε?
Εγώ είμαι σε περίοδο εξεταστικής-ευτυχώς έχω μόνο ένα μάθημα να δώσω και τελείωσα (εκτός από την πτυχιακή φυσικά) οπότε καταλαβαίνετε ότι μια μικρή αγωνία να το περάσω όσο να ναι την έχω.

Όμως ας αφήσουμε καλύτερα την εξεταστική (άλλο που δεν θέλω και εγώ )και πάμε να ρίξουμε μια ματιά στην σημερινή ανάρτηση η οποία άφορα τις αγορές που έκανα πρόσφατα στο Hondos Center της  Ομόνοιας.






MAYBELLINE COLOR SHOW POLKA DOTS TOP COAT




Χάρηκα πολύ που τα ανακάλυψα τα συγκεκριμένα top coats γιατί είναι τόσο όμορφα και τόσο χαριτωμένα που και χωρίς να χρησιμοποιήσεις βερνίκι,άπλα να τα βάλεις σαν top coat δείχνουν το ίδιο ιδιαίτερα και ευφάνταστα! Η τιμή τους είναι στα 3.50 ευρώ το ένα. Αρκετά καλή τιμή έτσι δεν είναι?Αν σκεφτείς το γεγονός ότι είναι σε συσκευασία των 7 ml (συνηθισμένη δηλαδή για βερνίκι νυχιών) και περίμενα να είναι πιο ακριβό λόγω της ιδιαιτερότητας του. Απ' ότι είδα και άλλη εταιρεία έχει βγάλει τέτοια top coats μόνο που τα δικά της -αν θυμάμαι καλά- είναι στα 5 ml και κοστίζουν 4,50 ευρώ!







CORPUS BODY  LOTION VANILLA 














       BIOLIFE EYE MAKE REMOVER







Έψαχνα εδώ και λίγο καιρό να βρω ντεμακιγιάζ ματιών(my first one) και πιστεύω ήμουν τυχερή που βρήκα το συγκεκριμένο. Όσες φόρες το έχω χρησιμοποήσει έχω μείνει ευχαριστημένη. Φυσικά απαραίτητο είναι μετά το ντεμακιγιάζ να ξεπλένουμε με νερό τα μάτια μας συμβουλή που δυστυχώς αρκετές φόρες αμελώ να ακολουθήσω. Eίναι της εταιρείας Βiolife και είναι στα 300 ml με κόστος 5 ευρώ!Νομίζω αξίζει γιατί έχει την διπλή ποσότητα από άλλα ντεμακιγιάζ ματιών και σε πολύ καλή τιμή!




TΟΥΟΚΟ MAKE UP








Το make up αυτό είναι της ελληνικής εταιρείας Τoyoko  στην απόχρωση Alabaster 05 και κοστίζει 12.50 ευρώ . Είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω πριν λίγο καιρό. Το έβαλα στο πρόσωπό μου με το σφουγγαράκι στις 10.00 το βράδυ (έβαλα πολύ λίγη ποσότητα γιατί δεν είχα κάποια ατέλεια να καλύψω) και έμεινε αναλλοίωτο μέχρι τις 5.00 που ξεβάφτηκα. Τι εννοώ όταν λέω έμεινε αναλλοίωτο ?Δεν άρχισε να ''μαζεύεται'' και να δημιουργεί ''λεκέδες'' και δεν μου προκάλεσε λιπαρότητα μετά από τόσες ώρες(έχω μικτό δέρμα).Νομίζω κάποια το κάνουν αυτό... έτσι δεν είναι?
Επειδή ήθελα να δω πως θα φανεί και σε κάποιον άλλον ,έτσι το έδωσα στην μητέρα μου η οποία το εφάρμοσε με τα δάχτυλα της( η επιδερμίδα της είναι πιο σκούρα από την δίκη μου αλλά παραδόξως η απόχρωση που είχα της ταίριαξε) και τι μου είπε?Ο,τι της φαίνεται πολύ ελαφρύ (συμφωνώ).Έβαλε πολύ λίγη ποσότητα και έκανε μεγάλη διάφορα στο δέρμα της γιατί ''φώτισε ''και την περιοχή κάτω από τα  μάτια και κάλυψε τους μαύρους κύκλους που είχε λόγω κούρασης. Η υφή του δεν είναι πολύ ρευστή..πράγμα καλό για μένα γιατί η πολύ ρευστή υφή στο foundation είναι κάτι που με απωθεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου