Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

REVIEW TIME!!!!!! :D

Hello people!! Σήμερα λέω να κάνω ενα review σε αυτά εδώ τα προϊόντα που βλέπετε στην φωτογραφία παρακάτω:


Ας ξεκινησω το review λοιπον..
Το πρώτο προϊόν για το οποίο θα πω την γνώμη μου ειναι το primer της εταιρείας Rimmel την οποία δυστυχώς δεν μπορούμε να βρούμε εδώ στην Ελλάδα αλλά  μπορούμε να αγοράσουμε μόνο μέσω ίντερνετ.
Το primer χρησιμοποιείται ως βάση πριν το μακιγιάζ, χαρίζει δηλαδη μια ομοιομορφία στο δέρμα πριν μπει το foundation  και δημιουργεί ενα φιλμ το οποίο αποτρέπει  τα οποία συστατικά υπάρχουν στα καλλυντικά να εισχωρήσουν στο δέρμα.


Το συγκεκριμένο της Rimmel ειναι στην απόχρωση 002, και όταν το τοποθετείς στο δέρμα σου φαίνεται έτσι ακριβώς...
ενώ όταν το απλώνεις παρατηρείς αυτό το αποτέλεσμα ...

Όσον αφορά την χρησιμότητά του.. μόνο καλά λόγια έχω να πω. Καταρχάς ένα μεγάλο προσόν  είναι ότι η σύνθεση του δεν είναι λιπαρή. Μου είχαν δώσει κάποτε κάτι δειγματακια απο το primer της Sephora -νομίζω ήταν- και πραγματικά όταν το έβαλα απογοητεύθηκα. Ήταν τόσο λιπαρή η σύνθεση του που  η αίσθηση στο πρόσωπο μου ήταν αρκετά ενοχλητική.

Το δεύτερο προϊόν για το οποίο θα πω την γνώμη μου είναι η πούδρα της Rimmel στην απόχρωση Pink Blossom!Μου αρέσει πολύ η πούδρα  γιατί πρώτον είναι πολύ φθηνή νομίζω κοστίζει γύρω στα 6-7 ευρώ και δεύτερον δεν δημιουργεί αυτό το αποτέλεσμα που προκαλούν μερικές πούδρες ..οτι δεν μπορεί να ''ανασάνει''το δέρμα σου.. είναι πολύ ελαφριά δηλαδή!!
 

To τρίτο προϊόν για το οποίο θα κάνω review είναι ουσιαστικά τα 2 lip gloss της εταιρείας Lovie τα οποία βρήκα σε έκθεση στο Μετρό Συντάγματος. Το ένα (δεύτερη photo) lip gloss είναι ένα πολύ όμορφο και ιδιαίτερο χρώμα..δεν ξέρω πως να το περιγράψω αλλά θα προσπαθήσω έτσι και αλλιώς.Θα χαρακτήριζα το χρώμα του ως ένα πολύ όμορφο ροζ  γεμάτο shimmer ..μου θυμίζει  λιγάκι ένα lip gloss της Bourjois που είχα κάποτε, το Cosmic 3D effect shade Brun Magic.. !!!To άλλο lip gloss(πρώτη photo) είναι πάλι της ίδιας εταιρείας αλλά η απόχρωση του είναι nude και δεν διακρίνεται αρκετά σε γυμνά χείλη αλλά πάνω από κραγιόν ή μολύβι παρόμοιας απόχρωσης κάνει την δουλειά του! :) Aαα.. ξέχασα να αναφέρω ότι τα gloss μυρίζουν...σοκολάτα να το πω.. κακάο να το πω... καραμέλα να το πω...anyway.. μυρίζουν υπέροχα!!!



Tωρα σειρά έχει το αποσυμφορητικό gel κατά της κυτταρίτιδας της εταιρείας Bioten το οποίο είναι έτσι ακριβώς όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία!
Το gel αυτό λοιπόν περιέχει Guarana, θαλάσσια φύκια και μαύρο πιπέρι...και πιστέψτε με το τελευταίο το καταλαβαίνεις έντονα!!Η εφαρμογή της είναι πολύ εύκολη και το gel απορροφάται πολύ γρήγορα.Oσον αφορά την μυρωδιά του είναι πολύ ιδιαίτερη..θα την χαρακτήριζα πικάντικη! Τώρα σχετικά με την εφαρμογή ... απλώνεις λίγο προϊόν στις περιοχές που χρήζουν αντιμετώπισης (καταραμένη κυτταρίτιδα !!!) και απλά κάνεις πολύ ελαφρύ μασάζ στην περιοχή  Και τονίζω το λίγο και πολύ ελαφρύ για ποιο λόγο? Γιατί αν χρησιμοποιήσεις μεγάλη ποσότητα και του δώσεις και καταλάβει με το μασάζ  τα πόδια σου θα καταλήξουν κατακόκκινα και δεν υπερβάλλω ενώ θα νιώσεις έντονο και πολύ ενοχλητικό κάψιμο..για αυτό συνιστώ μικρή ποσότητα προϊόντος και  λίγο μασάζ! Πάντως από την δική μου εμπειρία με το gel έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι άξιζε που το αγόρασα,(νομίζω κοστίζει 8.95 ευρώ  γιατί δυστυχώς έχω πρόβλημα και όπως οι περισσότερες έχω  δοκιμάσει παλαιοτέρα και άλλες τέτοιες παρόμοιες κρέμες.. όχι πολλές βέβαια αλλά αυτή είναι η μόνη για την οποία είπα :''Επιτέλους να και κάτι που δουλεύει (έστω και λίγο γιατί αν δεν κάνεις σκοπό της καθημερινότητας σου την διατροφή  και την γυμναστική ,δεν πρόκειται  να αλλάξει η κατάσταση αλλά τουλάχιστον με το gel κάτι πάει να γίνει.)


Το τελευταίο review είναι αφιερωμένο στο μολύβι κονσίλερ της Amy's το οποίο  είναι ένα πολύ προσιτό οικονομικά προϊόν και έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη από την χρήση του. Επίσης μου έκανε εντύπωση που είναι μολύβι και δεν έχει την συνηθισμένη συσκευασία που έχουν άλλα κονσίλερ!


Νομιζω κανει αρκετα καλη δουλεια!!Τι λετε?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου