Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

VINTAGE PIECES IN MY CLOSET

Hello Dearies!! Πως ειστε?
Το σημερινο ποστ ειναι μπορω να πω  λιγο πιο ιδιαιτερο απο τα αλλα!
Σημερα λοιπον θεωρησα σωστο να σας δειξω καποια κομματια απο την συλλογη μου τα οποια τα εχω παρα πολυ καιρο,το πιο παλιο πρεπει να ειναι απο το 2000!!Και το φοραω ακομα οπως και ολα τα αλλα στην συλλογη που θα δειτε!

Απο τα παλαιοτερα στο πιο προσφατα ......




ΜΩΒ FAUX  ΓΟΥΝΑ (αγορασμενο αρχες του 2000 ,δωρο της αδερφης μου και θυμαμαι κοστιζε 10.500 δραχμες τοτε στην αγορα του Χαλανδριου )









ΜΑΥΡΟ ΣΑΚΑΚΙ ΑΠΟ AUTHENTIC (2000)










ΖΑΚΕΤΑ -ΤΖΑΚΕΤ (2003)








ΚΟΤΛΕ ΜΠΟΥΦΑΝ ΑΠΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ  (2006)






KOKKINO ΣΑΚΑΚΙ  (2007)







KΑΦΕ ΚΑΜΠΑΡΝΤΙΝΑ  (2008)






Αυτα ειναι λοιπον τα vintage κομματια στην ντουλαπα μου!!



Για πειτε μου...εσας ποιο σας αρεσε περισσοτερο?

2 σχόλια:

  1. Πολυ καλη επιλογη φιλεναδα!! Εμενα μου αρεσει η καμπαρντινα και λατρευω και το κοτλε μπουφαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή