Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

SEPHORA LIPSTICK AND SEPHORA LIP CREAM REVIEW

Hello Dearies!!!!Wazzzzz up?
Λοιπόν.. λοιπόν... λοιπόν!!!!Για να δούμε τι θα δούμε στην σημερινή ανάρτηση.





Τα παραπάνω είναι το κραγιόν της Sephora το οποίο δεν έχω ιδέα πως λέγεται καθώς δεν έχει  κάποια ονομασία όπως τα άλλα κραγιόν ... πράγμα που με ξενίζει ελαφρώς άλλα δεν βαριέσαι θα το πιω και αυτό το πικρό ποτήρι....χαχαχαχαχα..το μόνο που απο ότι κατάλαβα μπορεί να θεωρηθεί ως ονομασία είναι το R17 που αναγράφεται επάνω!!Το κραγιόν κοστίζει 11 ευρώ και το χρώμα του ένα πολύ όμορφο απαλό ρόζε .. διακριτικό και από τις φόρες που το έχω δοκιμάσει καταλαβαίνω ότι είναι και πολύ ενυδατικό.Mου αρέσει πολύ πολύ!!



Τώρα πάμε στο δεύτερο προϊόν, το sephora lip cream στην απόχρωση 04 Endless Purple!



Στην αρχή όταν το αγόρασα ,πίστευα ότι το χρώμα του θα ήταν ένα απαλό μοβ άλλα όταν το δοκίμασα στα χείλια μου.. παρατήρησα ότι ήταν πολύ σκούρο για τα γούστα μου!!Παρολαυτα θα συνεχίσω να το φοράω άλλα μάλλον τον χειμώνα!Και κάτι τελευταίο αν μετά από ώρες που φοράτε το lip cream όπως είναι φυσικό ξεραθούν τα χείλια σας..For the love of God, Moses and the dove that landed on Noah's Ark..ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ LIPOSAN και ειδικά κεράσι...Θα καταλήξετε όπως εγώ...που έμοιαζα με το ζόμπι της φώτο με το πασαλειμμένο κραγιόν παντού στην μούρη της!!


Yep,that's what I'm talking about...








See you at the next post girls!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου