Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

FAVORITE BODY LOTION

Hello!!!Η σημερινή ανάρτηση αφορά το αγαπημένο μου γαλάκτωμα σώματος...το οποίο είναι ..



όπως βλέπετε της εταιρίας Corpus και μυρίζει μπισκότο..την βανίλια για να είμαι ειλικρινής την ψάχνω ακόμα αλλά κάποιες φορές που τo φοράω μου φαίνεται ότι ''πιάνω'' πικάντικες νότες στην οσμή του.. μπορεί να είναι και ιδέα μου όμως!!
Πολύ σπανία θα χρησιμοποιήσω body lotion αλλά όταν το είδα στα Gallerie de Beaute στο Mall Athens.. σκέφτηκα..'' Κοίτα να δεις που θα τα πάμε καλά οι δυο μας''. Λατρεύω την μυρωδιά του μπισκότου και μάλιστα την έχω και σε άρωμα από την εταιρία Priorities..το γαλάκτωμα μυρίζει έτσι ακριβώς!!



Φυσικά από το άρωμα βάζω λίγη ποσότητα γιατί έχει πολύ έντονη μυρωδιά και δεν απορροφάται όπως το γαλάκτωμα!


Η τιμή του body lotion όπως φαίνεται και στην παραπάνω εικόνα είναι 6.50 ευρώ και η ποσότητα του 500 ml !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου