Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

GOLDEN GLOBE AWARDS 2013-FASHION CHOICES


Ηello to everyone reading this!
Χθες έλαβαν χώρα τα Golden Globe Awards και  πραγματικά ήμουν περίεργη να δω τις στιλιστικές επιλογές των σταρ που παρευρέθησαν στην τελετή. Άνοιξα λοιπόν τον υπολογιστή και ''πήγα''αμέσως στην σελίδα της Daily Mail-όπως κάνω κάθε μέρα-και  άρχισα να παρατηρώ τι ενδυμασίες επέλεξαν να φορέσουν οι σταρ στο κόκκινο χαλί. Ορίστε λοιπόν κάποιες από αυτές :


JENNIFER GARNER 



Jennifer Garner in Vivienne Westwood
  • Μου άρεσε πολύ η επιλογή του χρώματος και ο σχεδιασμός του φορέματος ,το χτένισμα και  ο συνδυασμός του πορφυρού χρώματος του ενδύματος με τα χρυσά κοσμήματα που είναι εξαιρετικά κολακευτικός . Δεν μου άρεσε το pattern και το ύφασμα. 


Κate Hudson


Κate Hudson in Alexander McQueen
.




  • Ιδιαίτερη επιλογή αλλά πολύ επιτυχημένη. Το μαύρο χρώμα αφήνει στο χρυσό του ενδύματος να πάρει τον πρώτο ρόλο ενώ το βαθύ ντεκολτέ δίνει ένα πιο ενδιαφέρον τόνο στο απλό και λιτό design του φορέματος.



Μichelle Dockery



Michelle Dockery in Alexander Vauthier 



  • Και εγώ που νόμιζα ότι φορούσε Alexander McQueen. Tέλος πάντων Αlexander ο ένας  Alexander και ο άλλος ! Πόσο μου αρέσει το χρυσό στο πάνω μέρος, απογειώνει πραγματικά ένα κατά τα άλλα απλό άσπρο φόρεμα. 



Κristen Bell





Kristen Bell in Jenny Pakham

  • Eνταξει δεν έχω λόγια!!! Μακράν το αγαπημένο μου και ένα από τα πιο όμορφα φορέματα που έχω δει!


Julianne Hough



Julianne Hough in Monique Lhuillier
  • Aπο τα ωραιότερα  στην χθεσινή τελετή. Απλώς υπέροχο και τόσο μα τόσο αριστοκρατικό και ιδιαίτερο.


Taylor Swift



Taylor Swift in Donna Karan Atelier 









  • Μπράβο, όχι μπράβο της. Ότι θα έβλεπα την Taylor Swift  και δεν θα μου θύμιζε κοριτσάκι δεν το περίμενα Άπλα τέλειο το design του φορέματος καθώς και το οxblood χρώμα του ..αν το λέω σωστά! Ειδικά η πίσω οψη του που αφήνει ακάλυπτη την πλάτη και δίνει εναν άλλο ,πιο σέξι τόνο σε  μια κατά τα αλλά ''σοβαρή'' δημιουργία!



Kaley Cuoco


Kaley Cuoco in Zuhair Murad


  • Moυ αρέσει πολύ το φόρεμα αλλά δεν μου αρέσει καθόλου το μακιγιάζ που την συμβούλευσαν να κάνει αλλά και το βαθύ ντεκολτέ του φορέματος νομίζω πως δεν της ταιριάζει πολύ ... ίσως θα ταίριαζε καλύτερα σε κάποια με μικρότερο στήθος!

Jennifer Lopez


Jennifer Lopez in Zuhair Murad 


  • Άντε καλέ που θα χάνε ευκαιρία το Τζενιώ να αναδείξει τις καμπύλες του. Όμορφο φόρεμα αλλά δεν είναι και κάτι απρόβλεπτο να πεις! Θέλω να πω μεγαλύτερη εντύπωση θα μου έκανε αν φορούσε κάτι πιο ''ριχτό''.


Jacki Weaver 

Jacki Weaver in Pamela Rolland
  • Δεν την γνωρίζω , αλλά λατρεύω το χρώμα του φορέματος και γενικά απλά το λατρεύω !!!



Sally Field




Sally Field in Alberta ferretti





  • Τι όμορφο χρώμα το navy blue που κοσμεί αυτή την βραδινή τουαλέτα της Alberta Ferreti. Εξαιρετικό επίσης το ντεκολτέ που είναι σέξι χωρίς να γίνεται χυδαίο αλλά και γενικότερα το design του φορέματος. Τα κοσμήματα της ηθοποιού είναι επίσης πολύ κομψά και διακριτικά και έτσι όλη η προσοχή πέφτει στο φόρεμα και το περίτεχνο clutch στο χέρι της.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου